Brenda Thompson, Chief Executive Officer - Broker

Brenda Thompson, Chief Executive Officer - Broker

Brenda hè un entrepreneur è inventore nascit. Hè stata attuali licenzii di correturazione immubiliarisi in North Carolina, Pennsylvania, è Maryland, è hà statu un correttu immobiliari per più di 26 anni. Prima di a so attività cum'è Direzzione di Màrtiri in a New York Stock Exchange, pussidia è hà operatu duie sucità cù una franchise stufa di lignu in Long Island in New York. In 1991 ella hà otturatu a licenza di u corpu NY è ottenequatu l'agente statistico massimu in dui agenzii naziunali di franchise.

In 1995 hà creatu è stampatu Special "Finds ...", Propizziu di u Carattaru Unicu per questi sceglie Quarcu di l'Ordinariu, un premiatu, nichu, immubiliare immubiliare. Hà intesa u so averevatu di marketing per un vali servitore per i pruprietarii, cum'è ella, chì facenu sfidi à vende uniche è pruprietà spontanee.

Jim Skinner, Chief Operating Officer - Broker

Jim Skinner, Chief Operating Officer - Broker

Jim hè statu u Fundatore, Presidente è CEO di Terregena Inc. Incorporatu in u Canada è in i Stati Uniti. Hè un Membru di a Directiva di Advisors of The Forge in l'Università McMaster in Hamilton, Canada; un consultatore à l'Agenza Canizle Federale di l'Agenzie Ecunòmica; E era un Membru di a Directiva di cunsiglii di u Gruppu di Impact Consulting in l'Escola Rotman di Management da l'Università di Toronto.

Hè statu presidente di u Patronu di trè società - un pianu publicu, dui privati ​​è un membru di a Directiva di diverse imprese publichi è privati ​​cumpresu presidente di u Cunsigliu di Cumpensazioni è di Cunsumissioni d'Opiunità è un Membru di u Cunsumessu di Finanza.

Jim hà statu Presidente è CEO di trè società publicamente publicati è un participante chjave in l'inizziu è a criscenza di parechje cumpagnie. Hè stata l'attuali turnariu di sette impresi dopu avè servutu di Presidente, Vicepresidente Corporale è General Manager è Vice President di Sales and Marketing per e società multi-naziunista cum'è Philips Medical Systems è Becton Dickinson seguitu una carriera in vendita è marketing cù Johnson and Johnson è Bayer.

Jim hè statu membru fundatore di u Cunsigliu di Direzzione è Cumitatu Executiu di l'Organizazione di Industria Biotecnologica, un Membru di u School Graduate School of Advisors in North Carolina State University è fù numinatu da u guvernatore James B. Hunt cume President di u North Carolina Entrepreneurial Development Cunsigliu. Hè un diploma di Ryerson University, York University è l'Università di Toronto.

Paige Thompson, Vice President Western NC - Broker

Paige Thompson - Vice President Western North Carolina - Broker

L'Esperienza in parechje industriale, Paige porta à u gruppu gestore di Special "Finds ..." a so cunniscenza àmplia di finanzii, immubiliare, marketing è amministrazione. In più di 23 anni, trasfurmassone in i filieri di u mercatu di valdini più grande di u mondu, a New York Stock Exchange, à VP, capu di novi carte, Paige hà scrupiatu l'unica divizzione pruibittà di i sconti di ingressu, ottene un ingaghjamentu recordu dopu annu. U so squadra hà sempri numinatu annunzii novi da 128, un annu, à 279, l'ultimu ottu, più di duppià a tarifa di i carte è l'ingresse, è duranti novi anni di u so dirigenza, u squadru numaruu un registru 1,684 cumpagnia, rappresentante 58% finale d'annu 1996, è pocu in 40% di a Bolle NYSE di capitalizazione di u mercatu. In 1997, Paige hà stabilitu a prima vanzu fora di a NYC, in Silicon Valley, chì pusava a basa per un assaltu amplificatu contra u più grande compitore di a Scova in cori di u so bastimentu.

Riturnà à New York, Paige hà continuatu a so associazione cù Wall Street, chì pigghiaru u rolu di SVP, Liaison Corporate & New Business with Fleet Specialists, una chjesa di negoziazione superiore NYSE. Eghjieta di Specialista di Fleet era di generazione lucrativi cummercialisie mentri, à u stessu tempu, stabilizzà u mercatu ind'è i tituli di e so socie assignati. Cumu SVP, Corporate Liaison & Business Development, Paige dirigitu diretta à a 300 + relazioni corporali, interfaccia cù cumezzii sèculi (CEOs, CFOs, & IR Directors) di i clienti clientele, include General Electric, Goldman Sachs, Home Depot e 65 altre S & P 500. Paige hà statu ancu Presidente di u Posicionamentu criticu chì riprisenta e clienti clientele in u settore finanziariu in a so ricerca per i capelli, i pruduttori è i pruduttori individuali.

Paige hà incunchedu Special "Finds ..." cum'è Broker in Charge of the Asheville, NC office in 2001 particulare in u cumbugliu interessanti è continuu di sta splutazioni immubiliali unica.

Irwin Gretczko, Vice President New York - Broker

Irwin Gretczko, Vice President New York - Broker

Irwin hè statu un successore cummerciale di u realistu cummerciale è corpu per parechji anni. Mantene una licenza activa in New York. Inoltre, ellu possa una Patente di u Patente USU cù appricazzioni pendente nantu à l'altri. Hà sviluppatu prugrammi di software specializate per l'efficienza di l'affari è l'organizazione chì sò stati licenziati à e società. In più di a so cunniscenza è a spécialisation in i Beni Immubilii Immubilii, porta à i tecnulugichi tecnulugia "Finds ..." è i sistema speciale per gestisce a nostra attività.

Doppu avendu u so Master's in Scienza è Educazione è una Bachelor's Degree in Fìsica da a Cità Università di New York, hà insignificatu a fisica di a fisica prima di prima di trasfurmà in a so carriera immubiliare.

James Scott Skinner, Vice President Finance è Chief Financial Officer

James Skinner, Vice President Finance, Chief Financial Officer

James Scott Skinner, CPA, CMA, MBA, B. Comm., Hè un executive executive finanziatu. Hà occupatu postu senior comu cuntrolteru cù parechje multitazione naziunale induve hà gestionatu i dipartimenti finanziarii è contabili è anu respunsèvule di analisi finanzatuale, a pianificazione di l'affari, u cumpletu è a relazione finanziaria.

Hè un diploma di Bachelor of Commerce è un Master of Business Administration, cun doppia principale in economia è finanziarii cummerciale da l'Università di Toronto, Canada. Jim hè membru di a Società di Management Accountants - Certified Management Accountant (CMA) è accerta certificati in Export Compliance, Six Sigma Green Belt Training and Management Essentials (Leadership Training).

Attività u scrittoghju è pressione Enter per circà